dinsdag 8 juli 2014

LUIE DAG

 GELUKKIG HEBBEN WE GISTEREN NOG EEN LANGE WANDELING GEMAAKT. IK VIEL ALS EEN BLOK IN SLAAP EN VANMORGEN WAS ER EEN VERRASSING VAN JUDITH. IK HAD MIJN KIPPIE GESLOOPT EN NU KREEG IK EEN NIEUWE, ZÓMAAR. DAAR BEN IK NU MEE AAN KENNIS MAKEN. ZE NAM OOK EEN VLAGGETJE VOOR ME MEE, TE NAUW VOOR M'N NEK, MAAR TE WIJD VOOR MIJN STAART, JAMMER, KAN IK HEM NIET AAN, MAAR VROUWTJE VERZINT ER WEL IETS EROP. MISSCHIEN HEBBEN JULLIE
EEN GOED IDEE...VANMORGEN EEN KLEINE RONDE GEMAAKT, IK WORD ZO NAT BUITEN, EN IK HEB GEEN ZIN NAAR BUITEN TE GAAN EN GELUKKIG VROUWTJE OOK NIET. ZE DROOGT ME LEKKER AF, DAT IS DAN WEL DE BELONING ALS IK TÓCH EVEN NAAR BUITEN MOET, ZOALS NET VOOR EEN PLAS. IK DRINK MAAR NIET, DAN HOEF IK GEEN PLASJES TE DOEN.IN DROMENLAND BEN IK HIER IN DE KRISWEIDE, DAAR WAREN WE GISTERENMIDDAG.HET WAS EEN FIJNE MIDDAG EN HEB IK OOK VAN GENOTEN! MORGEN MISSCHIEN BETER WEER, DAN HALEN WE DE SCHADE WEL WEER IN.

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Kris, kan vrouwtje hem niet om je halsband doen? We zeggen ook maar wat hoor. Wij hebben er hier ook twee maar wij willen dat niet om haha!! Dus dan hangt het maar om de deurknop en wij zijn al oranje van ons zelf.
    Vandaag regent het al de hele dag, niks aan maar ja niks aan te doen. Wij vermaken ons wel binnen samen met vrouwtje hoor. Beetje knuffelen en slapen en natuurlijk heel belangrijk, spelen.
    Lieverds, geniet van elkaar.

    Dikke knuffels van Freddie en Bono, vrouwtje Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je weer een kippie hebt, zo lief van Judith. Ik zou ook inderdaad proberen het vlaggetje aan je halsband vast te maken ... kan me voorstellen dat je met dit weer wilt slapen, is ook echt het weer ervoor, lekker niks doen. Geniet gewoon lekker van elkaar, binnen kunnen jullie ook leuke dingetjes doen, liefs en een dikke knoevel van mij voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer een kippie hebt en ach dat oranje hoeft nu toch niet meer hihi. Alles weer gewoon en dat is al gek genoeg. Dikke knuffels van ons lieverd, we mailen gauw weer hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen