donderdag 23 februari 2012

fijn gewerkt

Vandaag kwam ik erg moe thuis, want het was een lange wandeling naar de winkel waar vrouwtje graag heen wilde. Ik heb prima gewerkt en terugweg kwamen we langs het flappenbos, daar mocht ik los en moest gelijk een lange plas doen. Daarna weer op "stokkenjacht", dat is altijd vaste prik. Ik draag de stok helemaal mee, tót ik weer mijn uniform aankrijg. Ook vandaag ging het zo, maar er lag een lekkere drollenhap, daar kon ik de verleiding niet van weerstaan. Vrouwtje was er niet over te spreken en de pret was over. Vrouwtje kan het niet hebben als ik haar negeer, normaal gesproken luister ik perfect, behalve als ik niet van een lekkere drol kan afblijven. Helaas heb ik maar een klein stukje op, want vrouwtje klonk wel erg boos. Dat is niet gezellig. Om het goed te maken, heb ik dubbel goed gewerkt, keek niet eens naar andere honden die me riepen. Ja, ik wéét het wel allemaal, maar ja...ik heb geslapen als een roosje, en kijk nou es, vind je het gek dat vrouwtje nooit lang boos op me is?


Toen we thuis kwamen heb ik mijn waterbak helemaal leeg gedronken, de drol is weer doorgespoeld.

1 opmerking:

  1. Wat lig je daar toch lekker op je kussen, je zult wel dromen over al je avonturen ... je moet zeker goed naar je vrouwtje luisteren en ook geen drollen opeten, kan me voorstellend dat vrouwtje daar boos over was, maar zo lang zal ze niet boos op je zijn, daar ben je toch veel te lief voor

    liefs van Ellen en pootje van je vriendin Doerak

    BeantwoordenVerwijderen