zaterdag 3 maart 2012

weer thuis






Wat was dát heerlijk in Zandvoort op het strand, de foto's vertellen genoeg. Eerst is het afwachten tot we gaan (de eerste foto) en dan in het huisje slapen na een voldane dag. Op het strand met vriendjes spelen en er was zelfs iemand die dacht dat vrouwtje mij elke dag met schoenpoets poetste, zo mooi zwart vond hij mij. Maar na een strandwandeling leek ik op een zandhondje, heerlijk genieten gewoon. Vrouwtje nam water mee en dat was maar wát nodig. De laatste foto doet vrouwtje denken aan Sjokkie, Flap en ik, die twee honden lijken er een beetje op. De tweena laatste foto kijk ik verlangend naar de zee en denk aan de fijne uurtjes die ik met vrouwtje heb doorgebracht daar. En wat dachten jullie van de foto, waar mijn lijf in het natte zand wordt weerspiegeld? Toen we naar huis gingen keek ik een beetje sip, we konden ook niet meer naar het strand. Vrouwtje wilde wel dat ze weer kon auto rijden, dan gingen we morgen weer even naar het strand, maar goed, vrouwtje heeft beloofd dat we nog eens naar het strand gaan. Het waren mooie dagen die ik wel over wil doen.

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je zo genoten hebt Kris, en wat een mooie foto's, echt prachtig net al jij, prachtige vriend!
    Fijn hoor dat jij en je vrouwtje zo'n fijne week gehad hebben, het gaat veel te snel voorbij he? Maar je gaat vast nog wel eens.

    Dikke knuffel en liefs allebei van
    Rakker en Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de foto's vertellen inderdaad jouw verhaal in Zandvoort, ik zie je gewoon genieten op de foto's. die ene foto waar je naar de zee staart, ik zou graag je gedachten toen hebben willen weten. Ben in ieder geval blij dat je samen met vrouwtje een heerlijke tijd hebt gehad. Vond het trouwens super dat je je vrouwtje zo goed beschermd hebt, je bent een kanjer, ben trots je vriendin te mogen zijn.

    knuffel van Ellen en pootje van Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige fotos we krijgen gelijk zin om mee te doen.
    Lammie Beer en Leo

    BeantwoordenVerwijderen