woensdag 7 november 2012

dom vrouwtje

Lieve mensen,
Dat is toch ook wat!  Gaan we een dagje naar zee met de begeleidster en dan vergeet vrouwtje haar fototoestel, maar we hebben wel genoten hoor. Het was aan zee mooi weer, zonnetje en haast het hele strand voor onszelf. Ik mocht fijn los lopen en als vrouwtje floot, dan kwam ik gelijk aangestormd en kreeg ik natuurlijk een klopje en een brokje.Ik kon het niet nalaten ook te snoepen van de krabbepootjes, maar gelukkig had vrouwtje ook water bij zich voor me. Haar eigen drinken was ze vergeten. Ik heb weer genoten en om jullie een idee te geven zal ze er toch een paar foto's bij doen van de andere keren aan zee. Ik genoot nu ook weer. De volgende keer zal ik er op toe zien dat ze weer foto's kan maken hoor.Ik hou toch wel van haar en zij van mij, dat is het belangrijkst toch? We denken ook aan onze Flap, maar voor hem zou dit te vermoeiend zijn geweest.

1 opmerking:

  1. Ben blij dat je zo hebt genoten van het strand en de zee, is toch heerlijk, in gedachten ben ik er ook als ik je verhaaltje lees, je bent een kanjer voor je lieve vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen