zondag 25 november 2012

Lieve mensen,

Vrouwtje is erg tevreden over mijn werk, dat weten jullie wel. Ik doe het ook erg graag, want een dag niet werken is een dag niet leven. We gaan dan naar plekken waar ik niet in de verleiding kom de weg over te steken. Voor vrouwtje is dat rustiger lopen. Maar als er nog iemand loopt, hou ik vrouwtje in de gaten tot de voorbijganger weer weg is en als er een hond bij is, dan wacht ik tot ik mag gaan spelen met de andere hond. Al aardig weet ik de weg te vinden als vrouwtje zegt: "We gaan naar het hek" bijvoorbeeld. Dat betekent naar het pad dat in het "sjokkiepark" uitkomt. Daar hebben we een bankje waar we zomers dan gaan drinken, maar nu gaan we niet daar niet zitten, dat is te fris. Natuurlijk krijg ik ook vrij, dan kan ik een stok zoeken, balletje vangen of iets wat ik leuk vind. Altijd ben ik op zoek naar een lekkere drol, maar dan is het gelijk uit met de pret. Dan gaan we weer naar huis en is het afgelopen met brokjes verstoppen of waar we mee bezig waren.Vandaag ook weer lekker naar buiten geweest en de wind speelde met mijn oortjes. De blaadjes leken op sneeuwvlokjes. We zijn nu net binnen voor de bui. En daar wacht daar mijn lekkere bed..

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo goed gaat lieve Kris en wat zie je er toch goed uit, je bent een echte knapperd hoor. Ik ben heel trots op je!
    Dikke knuffels van je zwarte vriendje Rakker

    Ook liefs voor je vrouwtje van Simone xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een lieverd, ik vind de blaadjes nu ook erg leuk, lekker gek erin doen, heerlijk ... en wat lig je toch lekker in je mand ... heerlijk ... ik ben blij dat ik je vriendin mag zijn ... dikke knuffel van Ellen en pootje van Doerak

    BeantwoordenVerwijderen