zaterdag 14 november 2015

REACTIE

WE KREGEN NOG EEN REACTIE VAN FRIEDERIKE EN CATANDDOGS:
  1. catanddog zegt:
    Bedankt voor jullie mooie reacties! Zelf werden we hier ook zeer ontroerd door het verhaal van Jannie en haar kerels…
  2. Wat een triest maar toch ook mooi verhaal….Sjokkie en Flappie mochten helaas niet oud worden….Kris is nu je nieuwe maatje. Fijn voor je. Ik hoop dat Kris nog heel lang je “ogen ” mag zijn voor je en geniet van hem, hij verdient het !! Het heeft me erg ontroerd, je verhaal. Zeker ook het stuk over Sjokkie en Flap !!
    Veel geluk met Kris.
  3. Wat een verdrietig maar ook mooi verhaal. Sjokkie en Flap, wat een geweldige honden, triest dat ze niet oud mochten worden….Maar Kris is ook een kanjer als ik het zo lees…ik denk dat Kris nog heel wat jaren “je ogen” kan en mag zijn !!! Geniet van hem, net zoals je van Sjokkie en Flap hebt gedaan.. Ook hij verdient het zo !!!
LIEVE FRIEDERIKE, EN ÓF VROUWTJE GENIET VAN MIJ HOOR.
WEES WELKOM OP MIJN SITE. DANK JE WEL VOOR DE REACTIES. IK BEGREEP DAT ONS VERHAAL VEEL WORDT GELEZEN. TJA, DEZE KANJERS MORGEN NOOIT VERGETEN WORDEN!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten