zaterdag 31 mei 2014

EEN WEEKJE VAKANTIE

 DEZE WEEK WAS EEN NARE WEEK, VROUWTJE BELANDDE IN HET ZIEKENHUIS EN IK WAS "VAN DE LEG", ZOALS DAT HEET. GELUKKIG KAN DE VAKANTIE DOORGAAN, WANT VROUWTJE HAD ZICH ER OP VERHEUGD OM ME NIEUWE SNUFJES TE LATEN HEBBEN.
GISTEREN NOG NAAR DE WEEGSCHAAL GEWEEST, IK WEEG NU 30,4 KG. GENOEG EN DE ASSISTENTE WAS BEZIG, DUS HEEFT VROUWTJE NIET NAAR MIJN NAGELTJES KUNNEN LATEN KIJKEN. WE HEBBEN NU
ALLES INGEPAKT EN KLAAR VOOR VERTREK. WE HEBBEN NOG HEERLIJK GEKNUFFELD, WANT VROUWTJE MOET NOG VEEL RUSTEN EN MOEST NATUURLIJK WEL ALLES INPAKKEN, MAAR DAN NAM ZE RUST DOOR MET MIJ TE KROELEN. WE HEBBEN DUS WEINIG TIJD GEHAD OM TE SCHRIJVEN, VANDAAR JULLIE ONS NIET ZAGEN. NU GAAN WE ER EEN WEEK TUSSENUIT EN KOMEN VOLGENDE WEEK WEER TERUG, OP FLAP ZIJN VERJAARDAG. MAAR DAAROVER EEN VOLGENDE KEER.

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieverds, dat is even schrikken dat vrouwtje in het ziekenhuis belanden. Ach wat zal jij haar gemist hebben maar gelukkig is ze er weer. En kunnen jullie toch op vakantie gaan. Wat zullen jullie daar van genieten met elkaar. Hopelijk dat het weer ook een beetje meezit hoor.
    Geniet van de vakantie en van elkaar. Tot snel.

    Dikke knuffels van Freddie, Bono en vrouwtje Regina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Kris en vrouwtje. Wat vervelend zeg , dat vrouwtje in het ziekenhuis heeft gelegen. Hopelijk is nu alles weer goed met je. Ik wil je ven hartelijk bedanken voor de lieve verjaardagkaart die vandaag voor mij , Luc is gekomen. Ik wens julie een hele fijne vakantie en hopelijk met heel mooi weer. Tot de volgende keer!
    Knuffels van Luccie en vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen