maandag 26 oktober 2015

IK KREEG EEN MAIL, LEUK

DIT VIND IK ERG LEUK EN VROUWTJE OOK OM TE LEZEN DAT IK DE HARTEN HEBT VEROVERD. IK BEN EEN ECHTE HARTENDIEF, ZEGT VROUWTJE ALTIJD. DANK JULLIE WEL, WILLEM EN ANNEKE EN JA, ZO IS HET OOK. WE ZIJN ERG BLIJ MET ELKAAR EN WE KUNNEN OOK NIET MEER BUITEN ELKAAR.VANDAAG EEN LUIE DAG VOOR MIJ, MAAR NIET VOOR VROUWTJE.ENNE...ALS IK JARIG BEN ZAL VROUWTJE M'N TUIG EVEN AFDOEN ZODAT JULLIE ME ALLEMAAL KUNNEN KNUFFEN VOOR MIJN VERJAARDAG. MAAR PLUIM VOOR JULLIE, WANT ZÓ HOORT HET OOK. ER ZIJN OOK MENSEN DIE ME DAN WILLEN AANHALEN ALS IK AAN HET WERK BEN, BIJVOORBEELD IN DE COÖP EN DAT VINDT VROUWTJE NIET FIJN. IK WIL HET GRAAG MET JULLIE DELEN, WANT DEZE MENSEN ZIJN
ZO VERSTANDIG HET DAN NAAR VROUWTJES MAILADRES TE STUREN, WANT IK VIND HET HELEMAAL LEUK OM POST TE KRIJGEN. HIER IS DAN DE MAIL, SPECIAAL VOOR MIJ!

Hallo Kris,
Wij waren erg benieuwd hoe het vandaag bij de dierenarts is gegaan
Gelukkig heb je je belevenissen van vandaag en in het bijzonder bij de
dierenarts vanmiddag gelijk opgeschreven en kunnen wij meelezen hoe het
bij de dierenarts was. Het is fijn te lezen dat je oortjes weer OK zijn
en dat er niets aan de hand is met je heupjes.
Een hele geruststelling voor jou én vrouwtje en wat is het toch
geweldig dat ze zo goed voor je zorgt. Kan ook niet anders, jij zorgt
ook heel goed voor haar! Een groot compliment voor jou, dat je vrouwtje
iedere ochtend ondanks de duisternis maar weer veilig heen en weer naar
het zwembad brengt. En wat geniet ze daarvan, daar mag je heel trots op
zijn. En dan hebben wij het nog maar even niet over alle andere dingen
die je voor haar doet.

Je hebt de harten van alle dames en heren in het zwembad veroverd en
eigenlijk zouden we je iedere dag wel even een knuffel willen geven,
maar dat doen wij niet, want wij houden ons aan de regeltjes.
Geniet van het mooie  weer dit weekend en vrouwtje gaat vast een
gezellige herfstwandeling met je maken.
Veel plezier en tot maandag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten