maandag 30 april 2012

koninginnedag.



Wat een mooie dag was het vandaag. Daar hoorden vlaggetjes bij en ook ik had vlaggetjes op mijn halsband. Alles was feestelijk en we zijn in Ochten geweest, daar was het heel gezellig. Ook naar de dijk, waar ik even kon loslopen en genieten van alles. Er was ook markt en ik kreeg knuffels, daar speel ik graag mee. Ik heb me keurig gedragen daar en ben ook extra verwend met brokjes, dat kan ik makkelijk hebben.We hebben genoten van het mooie weer en dat we weer in de tuin konden zitten. Het meest genoten we van de vroege morgen, dan ga ik alleen met vrouwtje op sjouw en vanmorgen leek alles van goud bij de opkomende zon. Helaas had vrouwtje geen fototoestel bij zich, dat was balen. Door de vroege dauwdruppels kreeg ik diamantjes op m'n snoet, hopenlijk kunnen jullie het een beetje zien, want vrouwtje heeft er gelijk een foto van gemaakt toen we thuiskwamen. Ja, daar genieten vrouwtje en ik het meest van, vroege wandelingen en genieten van de vogeltjes die altijd voor ons zingen. En de stilte heeft een hoop te zeggen....nu, na een voldane dag ga ik weer naar dromenland. Fijn dromen van alle indrukken die ik vandaag heb opgedaan.

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke dag hebben jullie gehad zo te lezen en de foto's zijn ook erg leuk geworden

    en al beetje uitgerust vandaag of nog niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag zeg...en de foto's zijn er mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen