dinsdag 15 mei 2012

hagel

Het is mei, maar het lijkt wel december, dat is ook wat zeg, helemaal niet fijn,want ik heb weinig kunnen werken vandaag. Mijn oortjes zijn rood van de kou en heb weinig zin naar buiten te gaan. Om tóch iets te doen, doen we "leerspelletjes", dan moet ik één van de knuffels naar vrouwtje brengen. Omdat ik dan moet weten wat wat is, maar vanavond heb ik er geen zin in. Het is me te koud en naar buiten kunnen we nu ook niet met die regen. Althans, dat vinden we niets aan. Het liefst lig ik lekker in m'n mand te slapen, m'n oortjes zijn rood van de kou en ik wil het liefst slapen met vrouwtje bij me. Hopenlijk wordt het weer beter weer, zodat we weer fijn naar buiten kunnen. Nu ga ik alleen voor een plas en drukje. En als ik moet werken, maar gelukkig houdt vrouwtje niet van regen.

2 opmerkingen:

  1. Ook Bingley en Zoé, vinden met het vrouwtje dit weer niet leuk hoor.
    Gelukkig is er binnenshuis altijd werk en een spelletje te verzinnen......al is buiten rennen en ballen zoeken een stuk gezonder en frisser.

    Poot en knuffel van Bingley en zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit weer was ook niet leuk inderdaad
    gelukkig schijnt vandaag de zon hier in breda
    en bij jullie ?

    BeantwoordenVerwijderen