donderdag 5 april 2012

Krisje

Dit is mijn naamgenootje, een lief katertje naar mij vernoemd en vandaag had hij voor het eerst zijn oogjes open, mooie blauwe oogjes. Hij is trots dat hij mijn naam mag dragen, is dat leuk of is dat erg leuk?! Zelf heb ik bruine ogen, ook mooi. Dit is een foto van het strand, toen ik pas bij vrouwtje was. Inmiddels ben ik helemaal thuis bij haar en we kunnen niet meer buiten elkaar. Mijn oortje is nog niet beter, maar dat komt wel goed. Vandaag was het erg koud, maar we moesten tóch naar de apotheek. Ik werk goed en ga met plezier mee. We wensen jullie allemaal een fijn paasfeest en de eibrokjes worden binnen verstopt. Maar we hopen dat het goed weer wordt. Voor nu lekker slapen.

1 opmerking:

  1. We waren ons wachtwoord kwijt, sorry. Maar wat lief dat het katertje jouw naam draagt, daar mag je trots op zijn. Ik hoop dat je oor snel beter is, van harte beterschap hoor. Voor morgen (strakjes) heel veel plezier met het eibrokjes zoeken, nog nooit van gehoord maar het lijkt me heel erg leuk! Hele fijne paasdagen voor jou en je vrouwtje, van ons!
    Rakker en Simone

    BeantwoordenVerwijderen