zaterdag 31 maart 2012

mijn naamgenoot


Twee slapende Krisjes, het katertje is maandag geboren, en omdat hij ook helemaal zwart is en zijn vrouwtje heel lief is, heeft ze hem naar mij vernoemd, hoe vinden jullie dat nou? Leuk hè. Ik heb er maar een foto bij gedaan, waar ik zelf ook slaap, anders is het verschil wel erg groot. Kleine Kris en grote Kris noem ik ons maar, dan weten jullie over wie ik het dan heb. Natuurlijk ben ik de grootste Kris. We lijken wel een beetje op elkaar, we zijn allebei zwart en lief en hebben 4 pootjes en liggen lekker te slapen. In elk geval vind ik het reuze leuk dat Kris naar mij is vernoemd en dús zal het ook een lieverd zijn, want Krisjes zijn altijd lief...en dank je wel hoor vrouwtje van kleine Kris, een vette lebber van grote Kris.

1 opmerking:

  1. dat is lief dat ze dat heeft gedaan kris en jullie zijn allebei schatjes hoor dat is duidelijk

    BeantwoordenVerwijderen