woensdag 23 mei 2012

ochtendstond heeft goud in de mond



Wat worden we verwend met het zonnetje en eigenlijk is het overdag té warm om naar buiten te gaan, vandaar we smorgens om 6uur al buiten lopen voor de langere wandeling en als het niet te warm is, dan gaan we nog even voor met de frisbee. Hij ziet er niet meer uit, maar ik kan hem nog goed vangen en ik heb plezier. Dat vindt vrouwtje het belangrijkst. Daarna gaan we eten en kan ik lekker rusten.Vanmorgen moesten we naar viataal, maar daarna vond ik het te warm om naar buiten te gaan. Even een plas en weer naar binnen.
Vlak voor het avondeten nog buiten geweest en heb ik een paar plassen gedaan en een stevige druk gelegd, dus hoef ik straks alleen nog voor een plas. Het onweerde al en toen we net thuis waren, begon het te regenen, dus hoeven we de tuin niet te besproeien, is ook weer gedaan voor ons. Het is al donker en de avondwandeling valt in het water, want net was het even droog, lekker het huis door laten waaien, zodat het niet te warm is vannacht en toen vrouwtje haar schoenen pakte, begon het weer te regenen. Nee, daar hebben we geen zin in hoor. Dan maar binnen blijven..maar we willen niet klagen, we hebben zolang op het zonnetje gewacht en daarbij is het nu lekker lang licht..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten