vrijdag 14 september 2012

de beurs

Lieve mensen,


Woensdag ben ik met de trein geweest naar een beurs. Omdat ik zo'n knapperd ben mag ik gratis in de trein. Het was een geweldig vermoeiende dag, want op de beurs was het druk. De foto's daar zijn helaas niet van goede kwaliteit. Voordat we naar binnen gingen, kreeg ik eerst water en kon ik een plasje doen. De jassen gaven we af aan de balie, het was warm binnen. Ik let goed op vrouwtje en ik kreeg dan ook veel complimentjes van mensen. Dat vonden we natuurlijk wel erg leuk. We zijn niet te lang geweest, het was zó druk en zó vermoeiend en ik had goed mijn best gedaan. Lekker veel brokjes verdiend en natuurlijk had vrouwtje water voor me mee met mijn bakje. Ik kom  niks te kort, het was erg fijn om te werken, maar ik was wel blij dat we weer thuis waren. Als ontspanning heeft vrouwtje balletje gegooid en ik kreeg een volle kong, lekker. Daarna viel ik in diepe slaap...Nu heb ik een rustig dagje, want morgen gaan we naar Flap!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten