zondag 10 februari 2013

genoten

Vanmorgen lag er sneeuw en dat betekent genieten. We gaan al vroeg op pad, des te mooier is de sneeuw nog en we kunnen dan meer naar buiten omdat de dag dan wat langer is. Ik vind het heerlijk om mijn neus er in te duwen en met een beetje geluk kan ik een lekkere drol vinden. Vrouwtje vindt dat maar niks, maar ja..
Als ik  me goed gedraag, gaan we nog balletje gooien, dat is helemaal leuk. Vrouwtje en ik houden van de sneeuw en we mochten het hekje niet door, maar er was daar een sneeuwpop, dat had ik wel leuk gevonden om daar mee te spelen en daar kun je zo lekker rennen ook. Maar we hebben het toch fijn gehad, ik wil graag werken en als ik m'n plasjes heb gedaan kom ik weer snel mijn werktenu aan doen bij vrouwtje. Van ons mag de winter nog even blijven, we genieten er veel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten