woensdag 20 februari 2013

wéér een vriendinnetje weg..

Gisteren is Flap zijn vriendinnetje ingeslapen, ze was al 14,5 jaar oud, dat is wel oud, maar ik begon haar net lief te vinden...Helaas heb ik geen foto van haar, maar we kwamen haar op de laatste wandelingetje nog tegen en hebben afscheid van haar genomen, dat is altijd moeilijk voor vrouwtje. Ik wacht geduldig af en dan troost ik haar, want ik ben haar kanjer. We hebben veel gelopen gisteren, het was mooi weer, in tegenstelling met vandaag. Wat gloepens koud was het vandaag zeg, maar we zijn in het Flappenbos geweest. Daar staan de sneeuwklokjes te bloeien en we mochten niet eens een bosje plukken van Hans om bij Sjokkie en Flap te zetten, dat is ook wat zeg.. Morgen gaan we weer naar Bibi, dat is helemaal leuk, want ik mag in haar mand liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten