dinsdag 12 februari 2013

Het was een nare dag vandaag, mijn vriendinnetje is niet meer... Haar vrouwtje en baasjes zijn erg verdrietig en wij missen haar ook, we zullen haar niet vergeten... Rust zacht lieve Doerak..
Ze werd slecht 5 jaar, dat is te jong vinden vrouwtje en ik. We wensen haar vrouwtje en baasjes veel sterkte om dit gemis te verwerken.. Dan zijn we ook naar het ziekenhuis geweest voor Hans. Hij moet zo snel mogelijk geopereerd worden. Dat hadden we niet verwacht en dat betekent dat ik dan vrouwtje naar het ziekenhuis moet brengen. Ook vandaag heb ik goed gewerkt en ik ben erg moe. de snijdokter vond mij een hele mooie lieverd. Bij de fysiotherapeute was het ook weer complimenten voor mij. ze vindt me erg alert, lief en mooi. In haar ogen ben ik een mooie stevige kerel zonder een grammetje vet, maar één bonk spieren. Vrouwtje moet laarzen kopen, anders gaat ze naast haar schoenen lopen..Maar nu ben ik erg moe van de drukke rare dag. ik ga maar weer snel mijn mandje opzoeken en lekker slapen, vrouwtje gaat ook naar bed, die is ook erg moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten