zaterdag 28 april 2012

koninginnedag

Vandaag kom ik jullie alvast een fijne zonnige koninginnedag wensen. Een knap vriendje van mij heeft dit plaatje voor me gemaakt, knap hè?! Hij maakte wel meer plaatjes van me en ook anderen die iets moois maakte van mijn foto. Maar deze is gemaakt door vriendje Luc en ik wilde hem persé op m'n site zetten, vandaar vrouwtje dat doet voor me. De vlag staat al klaar voor maandag, nog één dagje, en de kans om het een graadje warmer te laten worden. Vandaag wel naar het gebied geweest, waar Flap, mijn voorganger graag kwam, vlakbij het "flappenpad". Hij vond het zo leuk als vrouwtje paardebloemenpluizen blies, daarom staan er in dat gebied een hele hoop paardebloemen, allemaal door Flap en vrouwtje gezaaid. Het hele veldje is nu geel van de bloemen. Wat zouden we dat graag aan Flap laten zien en dan kon hij door het gras rollen, dat doe ik niet. Ik zoek liever eendenstrontjes, dat vind ik zo lekker, maar is vrouwtje niet blij mee. Nu ben ik erg moe, ook van het spelen met de frisbee. Het was een fijne dag. Sjokkie, Flap zijn voorganger, is hier nog nooit geweest, toen bestond dit gebied nog niet. De laatste foto is Sjokkie. Ook een hond om nooit te vergeten, vrouwtje kreeg altijd de beste en liefste honden, daar hoor ik dus ook bij.

1 opmerking: