zaterdag 14 april 2012

ziezo



We zijn vrijdag naar de ziezobeurs geweest, dat was een intensieve onderneming. Maar het was wel erg leuk en vrouwtje was tevreden over me. Ik bleef netjes naast en hield haar in de gaten en als ik moe was, ging ik even liggen als vrouwtje aan het luisteren was. Bij de grote baas zijn we ook natuurlijk geweest, dat snap je wel. Daar heb ik een nieuw speeltje gekregen, waar vrouwtje dan gelijk een goed doel steunde. Snuf, maar daar heb ik nog geen foto van. Bij de baas kreeg ik een embleem van de universiteit waar ik mijn opleiding heb genoten, dat zal vrouwtje bij de schoenmaker erop laten stikken. Het was een leuke spannende dag, en de grote baas zei dat ik best een beetje mocht aankomen, dat vrouwtje zich geen zorgen hoeft te maken dat ik was afgevallen. Ik zag er verder goed uit en met Flap gaat het goed zei Serge, die missen we nog erg. Ik ben net zo'n kanjer en vrouwtje is erg blij met me, ik werk goed en de logeerpartij heeft vrouwtje geregeld, dan mag ik bij de grote baas logeren als vrouwtje een weekje in Wuppertal is. Voldaan en moe sloot ik de dag af. Morgen is Judith haar verjaardag en dan wordt het druk. Vrouwtje is dan het liefst met mij samen op sjouw, maar ja, zoete broodjes worden er niet gebakken.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed is gegaan. Kom je nog wandelen in De Zilk 28 0f 29 april?
    Zal mijn baasje leuk vinden hoor.
    Knuffel van Mij en Camille.De groeten van mijn baasje Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een leuke dag

    groetjes karlijn

    BeantwoordenVerwijderen