maandag 4 juni 2012

buitenleven

 De afgelopen week was het zulk heerlijk weer, waarop we meestal buiten te vinden zijn. Hier ben ik aan brokjes happen uit een bak water en dat vind ik maar al te leuk. 's Avonds kunnen we lang buiten zijn, dat is heerlijk en natuurlijk 's morgens vroeg ook. Dan gaan we al vroeg naar buiten. We genieten dan al voor de grootste hitte en dan in de middag gaan we naar de Kriskade om af te koelen. Dichtbij is een dierparkje, daar heb je veel schaduw en
zit ik met vrouwtje in de schaduw te genieten en even uit te puffen. Er is een hoop te zien en ik mag er komen, omdat ik geen dieren opjaag. Nieuwsgierig ben ik wel, en graag zou ik met de dieren spelen. Gelukkig neemt vrouwtje water voor me mee, want dorst heb ik na zo'n wandeling wel.
Met het ezeltje heb ik een onderonsje en we zijn  nieuwsgierig naar elkaar. Vrouwtje vindt ezeltjes ook leuk en ik mag even uit mijn tuig voor een leuke foto. Nu regent het al twee dagen, dat vind ik wel jammer, maar fijn om met een handoek te worden gedroogd. Ik ga minder naar buiten nu, enkel om mijn plasjes te doen, wandelen doen we weer als het droog is.

1 opmerking:

  1. dat is wel een erg leuke plek he
    en met dat lekkere weer waren we hier ook veel buiten maar nu is het ook snel buiten plasje doen en dan weer naar binnen hihih

    BeantwoordenVerwijderen