donderdag 7 juni 2012

Flap





Vandaag is onze Flap jarig en is 10 jaar geworden. Voor vrouwtje was het een moeilijke dag, doch we hebben wel feest gevierd. Ik werd extra verwend met brokjes en knuffels en spelletjes. Flap hebben we een kaart gestuurd en ook geld voor kadootjes. Hij heeft het goed, dat is zeker, maar vrouwtje mist Flap ook erg. Elke dag denken we aan hem. We zijn blij dat er zoveel hyvesvriendjes aan zijn verjaardag dachten en we hebben lekkers op zijn leven gegeten en gedronken.Daarom deze keer foto's van Flap zodat jullie weten wie mijn voorganger is en ik ben blij dat vrouwtje net zo blij met mij is als met Flap. En natuurlijk weten jullie wie ik ben...
ik ben Kris, waar vrouwtje ook veel van houdt...

2 opmerkingen:

  1. We zullen Flap ook niet vergeten, maar Kris je bent de steun en toeverlaat van je vrouwtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. flap zal altijd in vrouwtje haar hart zitten maar jij ook

    BeantwoordenVerwijderen