maandag 7 januari 2013

3 jaar

Lieve mensen,
Vandaag ben ik jarig geweest en het was een hele fijne dag. Ik ben flink verwend en kreeg lekkers en kadootjes en kaarten en lieve krabbels. Vanmorgen heeft vrouwtje voor me gezongen en ze heeft heerlijk kipfilet en rijst voor me gekookt en ook kreeg ik een extra stofzuigbeurt, dan rol ik van genot op mijn rug.
We zijn veel buiten geweest en vrouwtje heeft een groot feest voor me gemaakt. Nu lig ik uitgeteld in mijn mand en droom van een heerlijke dag als vandaag. Voor vrouwtje was deze dag dubbel, het afscheid van Flap was 2jaar geleden en dat wierp een schaduw over vrouwtjes hart, maar daar heb ik niks van gemerkt. Het was echt een groot feest voor me en ik wil elke dag wel jarig zijn als vandaag.  de foto's komen er nog aan hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten