donderdag 3 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar

Lieve mensen, we zijn oud en nieuw weggeweest, daar waar we heerlijk konden wandelen. Het was een leuk huisje, maar het fijnst is toch thuis, zeker als vrouwtje ziek is. Die heeft dus niks meegekregen van de jaarwisseling, maar we hebben zaterdag en zondag overdag nog heerlijk kunnen wandelen op spannende weggetjes met veel molshopen. Ook fijn kunnen spelen met andere hondjes.  Met Hans buiten zijn is ook leuk, maar ik wilde niet te lang weg van vrouwtje. We zijn dus ook niet naar oma geweest, Hans wilde vrouwtje niet alleen laten. Dus ik ben een zakje "kaugom" misgelopen, wat een pech.We mochten een dagje langer blijven, maar vrouwtje wilde liever naar huis. Nu we weer thuis zijn voel ik pas hoe moe ik ben en slaap heel wat af, vrouwtje is ook niet lekker nog, dat scheelt. Maar de koorts is aan het zakken dus binnenkort is alles weer als vanouds. Namens vrouwtje wens ik jullie allemaal veel heil en zegen in het nieuwe jaar en speciaal aan onze Flap zeggen we dit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten