donderdag 17 augustus 2017

LIEF


WAT ONTZETTEND LIEF VAN JULLIE FREDDIE EN BONO HANS EN GIENTJE, MIRJAM EN BULDOG EN LEKKERS WAT BIJ DE KAART ZAT, ANNE EN LUC EN VROUWTJE. FIJN DAT ER ZOVEEL MEELEVEN IS, DAAR ZIJN WE BLIJ MEE. VROUWTJE HEEFT DE SCHOOLARTS GEBELD, MAAR IK MOET NOG EVEN AAN DIE PILLEN BLIJVEN. ER IS NOG GEEN ECHTE VERBETERING, MOET MEER PLASSEN, MAAR DAT GING
DE AFGELOPEN DAGEN MOEILIJK EN DAT KAN ZIJN DAT ER WAT MET MIJN BLAAS IS, DUS VROUWTJE GAAT MORGEN DAN MET MIJN DIERENARTS OVERLEGGEN. IK BEN ERG MOE EN LIG MEESTENTIJDS ZO ALS OP DE FOTO. ALS VROUWTJE BOVEN IS, WACHT IK ONDERAAN DE TRAP OP HAAR EN DAN KOMT ZE NAAR BENEDEN EN BLIJF EVEN BIJ ME ZITTEN. AF EN TOE NAAR BUITEN OM EEN PLAS TE DOEN. HET REGENT EN DAN KAN VROUWTJE ME LEKKER AFDROGEN. M'N OORTJES ZIJN OOK VUURROOD EN VROUWTJE HEEFT ER OROCLEAN IN GEDAAN. DAT VERZACHT EEN BEETJE. EN WE BLIJVEN DAN MAAR HOPEN DAT DE PILLEN TÓCH GAAN WERKEN, DAT IK ME BETER GA VOELEN....

5 opmerkingen:

  1. Ach lieverdje toch. Het is moeilijk om je zo te zien liggen en je blog te lezen. Fijn dat de kaart een beetje steun geeft. Hopelijk kan je eigen dierenarts iets meer voor je doen. Wij denken aan je en branden een kaarsje.

    Dikke knuffels van Freddie, Bono, Regina en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kris en vrouwtje Jannie,
    Wij gaan ook een kaarsje branden,en hopen dat je dierenarts je kan helpen
    Dikke knuffels uit Assen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn allerliefste Kris en Jannie, maakt me verdrietig om jou zo te zien liggen, jij die altijd bezig was, ik zie je zo graag gelukkig en genieten van alles om je heen, je geniet altijd zo van alles lieve Kris, dat doet me zo goed. Ik blijf net zoals vrouwtje hopen dat de medicijnen gaan werken, dikke knoevels van mij voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jannie en Kris,

    Mijn hart breekt.Ik denk aan jullie in mijn gebeden.

    Heel veel sterkte,
    Liefs uit Amstelveen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag gedaan! Mijn boxer Pepper, de voorgangster van Anne, had Cushing's en voordat we dat ontdekt hadden, waren er dagen dat ze wel 7 liter water per dag dronk... Sommige symptomen hebben wel wat van Prednison weg, we weten hoe vervelend het is. Veel sterkte en liefs!
    Mirjam en Anne

    BeantwoordenVerwijderen