donderdag 4 oktober 2012

Dierendag

 Kijk es wat ik vanmorgen kreeg van vrouwtje? Een mooie rups, die heeft iemand van de stichting gemaakt en heeft vrouwtje gekocht. Ik ben er erg blij mee, en vrouwtje heeft zelfs al een pootje moeten aanzetten. Het is leuk speelgoed en lekker zacht.
De rups heeft leuke kleurtjes en
 ik speel er graag mee. Het was vanmorgen erg fijn toen vrouwtje met de stofzuiger kwam, dan zuigt ze mijn vacht en dat vind ik zó heerlijk, dat ik van genot op mijn rug rol. Een extra lange beurt heb ik gehad en ik heb er van genoten. Toen heeft vrouwtje een teek uit mijn snoet gehaald. Daarna zijn we  
naar buiten gegaan, even, want het regende zo hard en ik had eigenlijk geen zin. Maar vanmiddag kwam het zonnetje en zijn we naar het flappenpad geweest. Daar is het altijd genieten. Na het avondeten zijn we nog even buiten geweest en met de bal gespeeld. Dat is echt genieten en nu lig ik lekker te slapen en droom van de fijne dag. Eigenlijk is het elke dag dierendag hier, maar vandaag was het wel heel speciaal, temeer dat ik lekker verwend ben ook met extra brokjes. Het mag van mij elke dag zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten