zaterdag 13 oktober 2012






Wat een heerlijke dagen hebben we gehad in Zeeland met Fred, de zoon van vrouwtje en Hans. We zijn zo verwend en het zonnetje deed gezellig mee, het leek wel lente in plaats van herfst. Fred kan ver gooien met de bal en het was één groot feest.. We waren de hele dag op het strand.  We gingen eten bij de strandtent “de buurman”en vrouwtje wil wel  meer eten bij de buurman, maar dat is dan niet de man die naast ons woont. Eerst kreeg ik eten, terwijl Fred en vrouwtje op hun bord wachtten, daarna heb ik lekker onder de tafel gelegen. De zon ging onder en dan is het echt donker op het strand. Gelukkig had vrouwtje het tuig mee en Fred hield haar vast. Zo kwamen we veilig bij de auto die ons bij het hotel bracht. We bleven een nachtje over in een hotel. Dat vond ik wel vreemd, ’s nachts moest ik elke keer kijken of vrouwtje er ook was. De sterren schitterden als diamanten.
De volgende morgen hebben  we eerst gelopen, zodat ik alles kon doen en zijn we wezen ontbijten. Ik lag keurig onder de tafel en ik kreeg ook complimenten van mensen daar. Helaas was het weer tijd om terug te gaan, maar eerst nog naar strand en bos geweest, heerlijk. We konden er niet genoeg van krijgen, maar ja…
Tóch was ik wel blij weer om in mijn eigen mand te slapen. Fred is een heel mooi iemand, hij is zo goed voor ons en heeft ons zo verwend..nu regent het weer en wat hadden wij geboft met het mooie weer. Fred heeft net zoveel genoten als vrouwtje en ik. Het was een geslaagd uitje en we kunnen er weer op teren..dank je wel lieve Fred, een vette lebber heb je wel verdiend.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi verhaal over je belevenissen aan het strand ... ik leef mee in je verhalen, zo mooi en de foto's geweldig, is heerlijk om er even uit te zijn, maar in je eigen mandjes slapen is toch het fijnste

    BeantwoordenVerwijderen