dinsdag 2 oktober 2012

het mooie weer

Wat hebben we genoten afgelopen weekend. Het was licht weer door het zonnetje en dan willen we er graag op uit trekken. Het heeft lange tijd geduurd, maar nu kon vrouwtje eindelijk met me naar een bos waar ze vaak met Flap is geweest. Die genoot daar ook zo. En omdat ik een waardige 
opvolger van Flap ben gebleken, gingen we er naar toe en kon ik zien waar Flap liep en genoot en ja, daar mogen honden loslopen en daar is zoveel te ruiken...Flap ritselde heerlijk door de bladeren en ik ruik meer wat er allemaal tussen de bladeren loopt. Een mooie stok vond ik, hij was wel zwaar, maar ik nam hem tóch maar mee. Het was rustig in het bos en we hadden de ruimte. Het beviel me hier opperbest. Nu is er nog één gebiedje van Flap waar ik nog niet geweest ben, maar nu ik vrouwtjes hart verover, durf ik te denken dat ik dáár ook mag genieten. Voor mij maakt het niet uit, als ik maar bij vrouwtje ben. Vrouwtje gunt het me ook te zijn waar veel te genieten valt. Ach, als ik mijn neus maar kan gebruiken is het allang goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten