woensdag 17 oktober 2012

vorige week

Vorige week waren we in Zeeland en wat een heerlijke tijd hebben we daar gehad! We zijn veel op strand geweest en lekker buiten, heel wat beter dan deze regenweek. Met Fred is het altijd feest en nu de weersvooruitzichten mooi zijn, wil vrouwtje wel weer naar het strand. Wel blijven we met de bal spelen, maar op het strand is het tóch veel leuker. Nu zijn we weer in het dagelijks ritme en ook zijn we al naar de weegschaal geweest. Ik heb er een vetrolletje bij, ik weeg nu 30,2 kg. Hier zijn we niet de héle dag buiten, maar tussen de buien door. 's Morgens is het al lang donker, dan slaap ik ook uit.
Vanmiddag een fijne wandeling gemaakt, maar ik kon het weer niet laten een kattedrol te eten. Vrouwtje vindt dat niet leuk en dan ben ik heus schuldbewust, maar ja.... ik werk prima, dat is toch een goed ding en daar is vrouwtje erg blij mee hoor.Ze vindt me een kanjer en houdt veel van me. Flap heeft onze kaart ontvangen, gelukkig maar. Nee, die trouwe Flap vergeten we niet en we zijn blij dat hij zo'n goed thuis heeft, zodat ik zijn werk kan doen en hij lekker van zijn pensioen kan genieten. We gunnen het hem van harte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten