maandag 17 december 2012

naar oma

Hier ben ik weer eens, het is al een tijdje geleden. We hebben veel dingen te doen en vorige week ben ik bij oma geweest in Drenthe. Ik kan precies haar huis vinden waar oma woont en ben er dan ook als eerste aan de deur. Dat was wel weer eens leuk, want ik krijg altijd een zak "kaugomstaven"van haar en ik wacht netjes mijn beurt af. Ook mag ik wel eens een bakje uitlikken.  Dat mag alleen bij oma, want daar mag ik een beetje verwend worden.  Ze mag me ook best aaien, dat doet ze graag en zolang vrouwtje er bij is, laat ik het wel toe. Er is een hoop te ruiken daar in Drenthe, maar helaas was het niet zulk lekker weer. De zon liet het afweten en het werd al vroeg donker en ik was blij dat we weer veillig thuis  in Tiel waren. Oost west, thuis is het best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten