donderdag 6 december 2012

 Vanmorgen heb ik kadootjes van de Sint gekregen, omdat ik gisteren ziek was. Ik was erg blij met de kadootjes, ik heb nieuwe speeltjes die geluid maken, een "kluifjes"en een zingende eend, een nieuwe frisbee, want die van mij was kapot van het spelen. Ik was er erg blij mee, en heb dan
 fijn gespeeld met de nieuwe speeltjes, maar buiten hebben we in de sneeuw gespeeld. Vrouwtje en ik houden van erg van de sneeuw. Vanmorgen was er sneeuw buiten en waren we al erg vroeg buiten. Eerst doet vrouwtje vaseline op mijn voetjes, omdat de pekel anders
 
prikt en de kou nu niet zo hinderlijk is. Het maantje scheen vriendelijk en we waren de eersten in de straat op de krantenboy na. Nadat ik mijn plasjes had gedaan, gingen we nog spelen met de bal. Lekker rennen en toen ik de bal pakte leek het wel of het een sneeuwbal was. Het was een fijne dag en morgen komt er meer sneeuw denkt vrouwtjes ogen, die doen erg zeer.

1 opmerking:

  1. Wat heb jij toch mooie dingen gekregen van de sint ... lekker, ik had ook een lekkere koek gekregen. Je hebt geluk dat je zoveel sneeuw hebt, hier was het maar een beetje, en wat er lag was zo weg ... jammer, ik speel ook graag in de sneeuw. Wil je laten weten dat ik je een echte kanjer vindt.

    BeantwoordenVerwijderen