donderdag 27 december 2012

kerstdagen

Kerst was erg leuk en lekker. Ik heb ook kerstkaarten gekregen van vriendjes en vrouwtje heeft lekkers voor me gemaakt, rijst met kipfilet mmmm, kwijl-kwijl. Gisteren zijn we bij Fred geweest, dat was gezellig. Joël en Elias mochten brokjes voor mij verstoppen en


je kunt fijn wandelen in het natuurgebied vlakbij Freds huis. Daar kun je veel ruiken, daar krijg je trek van. Omdat de jongens wel eens knoeien, kan ik mooi even opruimen. Ik was wel erg moe toen ik thuiskwam, want ik heb daar niet geslapen. Daar is het dan ook veel te druk voor met de kinderen. Ik wil dan álles in de gaten houden. En nu gaat vrouwtje morgen mijn boom aftuigen, dat is jammer. Maar zaterdag gaan we dan naar het huisje, daar is het rustig en niet ver van oma waar we nieuwjaarsdag hopen heen te gaan. Die vindt het ook leuk als ik kom.Woensdag komen we dan weer thuis en ja, dan lezen jullie wel hoe het is geweest. Ik wens jullie, mede namens vrouwtje, een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013. Voor de verdrietigen onder jullie veel sterkte en de zieken wensen we veel beterschap.

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer een leuke foto's erop staan en wat heb je weer leuke dingen meegemaakt. Nu ben je lekker op vakantie, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend, je bent zo een kanjer voor je vrouwtje. We hopen dat de jaarwisseling voor Doerak snel voorbij zal zijn, ze is zo bang, maar jij bent gelukkig niet bang ... wil jullie een hele fijne jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2013, een goede gezondheid en veel geluk, dat zijn mijn wensen voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen