zondag 12 februari 2012

7 januari, was ik jarig en ben ik fijn verwend, een mooie mand, een bal, lekkers, lampjes voor op m'n halsband voor als het donker is. en een emmertje hondensnoepjes. Op de taart kreeg ik twee kaarsjes, die ik samen met vrouwtje uitblies. De kleinkinderen waren er ook. Natuurlijk heb ik geen "mensentaart op, maar lekkers speciaal voor hondjes en we hebben leuke spelletjes gedaan, brokjes verstoppen en fijn met vrouwtje samen balletje gooien. Ik ben erg bklij met de nieuwe bal van Judith, vrouwtjes dochter.Dat is een zachte bal met een piep erin, dus reuze interressant. Ook hebben ze allemaal voor me gezongen en de kamer had vrouwtje versierd. Ja, ik had een leuke dag en daar heeft vrouwtje erg van genoten, hoewel het voor haar een dubbele dag was, want Flap was precies een jaar weg en ja, die mis ze nog erg. Maar van mij houdt ze net zo veel en daarom wilde ze mijn verjaardag tóch vieren. Nu rusten we uit, we schrijven nú pas, omdat eerst de foto's op de pc moesten en gisteren waren we té moe. Nu ben ik dus twee jaar en ik doe mijn werk als Flap deed, goed en we raken aardig op elkaar ingespeeld. Ja, we communiceren zelfs met elkaar. Ik hoop nog járen te kunnen werken voor vrouwtje..

1 opmerking:

  1. Hallo Fijn dat het gelukt is.Nu de foto's nog om laten lopen.Maar dat komt nog wel.Ga zo door.Knuffe van Sita en Camille

    BeantwoordenVerwijderen