dinsdag 14 februari 2012

weg sneeuw..

Dit zijn mijn valentijntjes in de eerste plaats. We hebben Flap een kaart gestuurd. Elke dag denken we aan hem, hoewel hij het goed heeft bij zijn puppywalkers, mist vrouwtje hem. Helaas is het somber weer, alle sneeuw is verdwenen en nu kom ik weer met modderpootjes terug van buiten. Maar ik heb van vrouwtje kauwstaven gehad, de zgn."kaugompjes", die krijg ik dan na het eten. De staven worden in stukjes gedaan en na eten krijg ik elke keer een stukje..lekker hoor. Flap mag dat niet hebben, dus heeft vrouwtje dat niet gestuurd, maar een mooie lieve kaart. Flap en ik zijn vrouwtjes valentijntjes, ze houdt veel van ons, maar ik werk nu bij haar en ze is dik tevreden over me. We gaan vaak naar het "flappenbos". Daar spelen we met de bal en in de sneeuw werd mijn balletje helemaal witdat was dikke pret. Nu slaap ik als een roosje. In het park hoorden we dat ik als knapste hond te boek sta in Tiel, daarvan genieten we natuurlijk, begrijpen jullie vĂ¡st wel.

1 opmerking:

  1. Ik weet niet of je het weet,maar ik ben de knapste, jou baasje heeft het helemaal mis.Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Knuffel van Camille en Sita.

    BeantwoordenVerwijderen