zaterdag 11 februari 2012

gelukkig

lieve mensen,

We zijn er weer gelukkig en hoop nu dat we weer kunnen schrijven.
Het was even wachten op onze engel in nood in deze, maar nu zijn we er dan toch. Veel mensen zijn benieuwd naar onze avonturen en inmiddels ben ik al een half jaar bij vrouwtje en we kunnen niet meer buiten elkaar. Ik bescherm vrouwtje als het er op aankomt en daar is vrouwtje erg blij mee. Elke dag gaan we naar het "flappenbos", en daar doen we leuke dingen. Lekker balletje gooien, kokertje verstoppen, die ik dan moet zoeken en dan een brokje uit het kokertje krijg. Net zolang tot het leeg is. Hier zijn we er al bijna en in het bos mag ik los.Dan doe ik eerst mijn plasjes en stokken verzamelen en dan zo naar het grasveldje waar het kokertje voor de dag komtAls dat leeg is, gaan we weer naar huis en kan ik weer even slapen. Ik zoek met mijn neus, dan kan ik het eerder vinden. Gelukkig ben ik mooi slank, dus ik kan wel extra's gebruiken.

1 opmerking:

  1. Kris geniet maar van het mooie weer.Laat vrouwtje maar blij met je zijn want dat is mijn baasje ook altijd.Ik heb rust want wij kunnen niet naar buiten.Knuffel van Sita en Camille.

    BeantwoordenVerwijderen