vrijdag 17 februari 2012

zzzzzzz

Vandaag naar de weegschaal geweest en ik weeg nu 29,3kg, dus ik kan weer wat extra's krijgen.
Snoepen doe ik niet, dan word ik ook niet te dik, want dan krijg ik last van mijn gewrichtjes.
Vandaag mee boodschappen gedaan, keurig gewerkt en ja, iedereen wil me wel aaien, maar nee, dat mag niet in werktuig. Alleen vrouwtje mag dat. Ik heb goed gewerkt en we zijn weer naar het park geweest, daar mag ik los en ik doe mijn drukje netjes in de bosjes en dan ren ik weer naar vrouwtje.Dat levert een lekkertje op. We zijn ook naar een verjaardag geweest, waar ik me keurig heb gedragen. Iedereen vindt mij mooi en braaf en lieve ogen hebbende. We hebben een fijne band samen en we kunnen niet meer buiten elkaar. Inmiddels zijn we een echt team geworden en we gaan graag samen op sjouw.Ook gaan we naar het "flappenbos"om een stok te zoeken, daar ben ik gek op..

1 opmerking:

  1. Ben zo blij dat jullie zo een dikke maatjes zijn geworden, jullie zijn een stel dat bij elkaar hoort ... op elkaar ingespeeld ... gewoon zo mooi. Ben zo blij voor je dat je een lief goed vrouwtje hebt gekregen en dat vrouwtje zo een kanjer als jij heeft gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen