zaterdag 24 maart 2012

de tuin.




Wat hebben we het toch weer goed, de tuin is weer gedaan, vrouwtje kan doorgaan omdat ik de wacht hou en de mensen die voorbij komen bezig hou. Vaak krijg ik te horen hoe mooi ik ben en ja, dat ben ik ook vindt vrouwtje. De eerste foto ben ik nog héél alert, de tweede hou ik vol en het zonnetje is toch wel heel lekker. De tuin is mooi geworden, de viooltjes staan vrolijk. De derde foto is achter het huis genomen, daar heb ik alle ruimte en zowel in de zon als in de schaduw kan ik dan liggen. Heerlijk hoor, jullie kunnen gelijk zien hoe een mooie glans mijn vacht heeft en ja, ik ben ook slank, daar is vrouwje dan wel jaloers op hoor. Na gedane arbeid is het goed rusten, we zijn een echt team en door onze samenwerking is de tuin voor weer mooi.

1 opmerking:

  1. zo jullie hebben een lekkere tuin inderdaad en heel fijn dat je het vrouwtje ook beetje bewaakt hoor goed op vrouwtje passen

    BeantwoordenVerwijderen