zondag 18 maart 2012


Het is weer een week geleden dat ik van me liet lezen, maar we hadden een hoop te doen en ik heb veel gewerkt. We zijn naar de weegschaal geweest en ik was afgevallen, dat vond vrouwtje niet fijn. Ik krijg nu meer eten, kreeg ik al, maar viel toch af. Judith denkt dat ik teveel lopen moet, maar ik heb vier gezonde pootjes. Vandaag hou ik me rustig, want morgen moet ik met vrouwje naar een begrafenis, dat is niet zo leuk, maar dan werk ik natuurlijk en vrouwtje neemt dan ook lekkertjes mee, want beloninkjes gaan natuurlijk mee. Van de week hebben we genoten van het mooie weer en heb ik vrouwtje geholpen met de voortuin, de achtertuin is voor mij, daar kan ik spelen en liggen en wat ik wil en dat heb ik dan ook gedaan en daarna heerlijk in mijn bedje een slaapje doen. Ook hangt vrouwtje de was daar. De voortuin is van vrouwtje en ik lig op de stoep, zodat de mensen vrouwtje geen oponthoud geven als vrouwtje er mooie bloemetjes inzet. Ik kijk dan of ze het goed doet. Zo snelt de tijd wel voorbij, maar elke dag is er een nieuwe dag en we genieten elke dag van elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten