woensdag 21 maart 2012

tevreden

Deze keer geen foto's erbij, maar goed, vrouwtje wilde wel vertellen wat voor kanjer ik ben geweest. We moesten naar een begrafenis en ik ben echt een voorbeeld geweest voor de geleidebranche, vrouwtje was erg tevreden over mij. Ze vond het niet gepast om daarvan foto's te laten schieten. Van te voren ben ik goed uitgelaten en heb ik goed gedronken. In de kerk kon ik dus lekker slapen, maar als men moest gaan staan, stond ik gelijk paraat. De kist kwam langs, ook Fred, omdat zijn "schoon-oma" daarin lag, maar ik hield me keurig op mijn plaats. Ik luisterde perfect en in de rij bij het wegbrengen van de kist, wilde ik eerst wel inhalen, maar vrouwtje zei dat ik in de rij moest lopen, wat ik dan ook keurig deed. Bij het graf heb ik als een standbeeld gezeten en ja, natuurlijk heb ik een hoop verdiend. Ik moest eigenlijk een plas doen, maar heb keurig gewacht tot we van de begraafplaats af waren en een eindje verderop m'n tuig even af mocht. Het ging beter dan vrouwtje had verwacht. Iedereen vond me zo'n mooie knapperd. Geweldig hè??!
We moesten anderhalf uur rijden, dus het was een intensieve dag, maar ik heb nu tijd om weer uit te rusten en te ontspannen en met dit zonnetje kan ik heerlijk in de tuin zijn.

1 opmerking: