zaterdag 24 maart 2012

naar de weegschaal..

Gisteren ben ik met vrouwtje naar de weegsschaal geweest, want ik was afgevallen, dus kreeg ik weer extra eten. Daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen.


Het is heerlijk weer, dus hebben we gelijk een wandeling genomen, toen naar de DA om te wegen, maar dat ding deed zo raar, ik woog drie keer anders. Dus dat moet nog es een andere keer over. Aan mij ligt het niet, want ik ga keurig zitten en negeer andere honden die er ook vaak zijn. Ook hier krijg ik veel complmenten en dat vindt vrouwtje maar wát leuk. Ze is erg trots op mij en ik doe extra mijn best, want buiten krijg ik dan weer een brokje. Daarna hebben we een flink eind gewandeld, ook naar de poepplaats waar ik dan even los mag. Daarna heb ik het wel even gehad en loop langzamer dan op de heenweg, omdat ik dan heus moe ben. Thuis drink ik mijn waterbak helemaal leeg en ga lekker slapen. Voldaan droom ik dan van alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten