zondag 11 maart 2012






We zijn vandaag naar het strand geweest en wat hebben we enorm genoten. Het weer was perfect en het was een leuke fijne dag. Eerst door het bos waar ik alle plasjes en drukjes kon doen en natuurlijk ook een stok gevonden, waar ik lekker op kon kluiven, maar dat wil vrouwtje niet hebben. Wel mag ik hem mee nemen. Op het strand fijn met andere honden gespeeld, pootje baden en spelen met de golfjes, struinen doe ik ook graag, net als vrouwtje. Er was een hondje die mijn aandacht probeerde te trekken, daar heb ik ook mee gespeeld.Als vrouwtje me floot, of riep, kwam ik gelijk, wat dan ook weer een brokje oplevert.Na een fikse wandeling van een paar uur, gaat er een bakkie water wel in en even lekker in het zonnetje uitrusten is dan een weldaad. De dag ging té snel voorbij, maar ik heb een fijne dag gehad. Thuis heb ik gegeten en ben als een blok in slaap gevallen en om er nog uit te moeten voor de nacht zal me moeite kosten. Wat zullen we heerlijk slapen na zo'n dag en dan te bedenken dat de lente net begonnen is, dat betekent dat er vást nog meer dagen van genieten zullen komen...Morgen weer veel werken, dus ga ik nu verder uitrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten